מלימודים למעשים

סדנאות והרצאות לקהל המקצועי
של מעצבי פנים ואדריכלים

 סדנאות מקצועיות וממוקדות, המותאמות באופן מדוייק לקהל המקצועי של מעצבי פנים ואדריכלים.
נושאי הסדנאות נבנו מתוך ראיה כוללת של מה נחוץ לנו – כאנשי מקצוע, על מנת לנהל עסק מצליח ולתת שירות מקצועי.

הצעת מחיר =
DNA של עסק מצליח

כל עסק מצליח יש הצעת מחיר שמרכזת בתוכה את ה – DNA שלו.
DNA שמורכב מ 7 דברים: 
חוזקות, חולשות, כישורים, התמחות, יכולות שיווק ועוד.
מהן החוזקות שלך? ומהם החולשות שלך? מה ההתמחות שלך?
אילו כישורים בינאישיים וטכניים נמצאים בארסנל שלך?
נלמד להשתמש ב DNA לטובת העסק שלנו ולטובת הגדלת המכירות בעסק שלך
נלמד איך לכתוב את הצעת המחיר של העסק על בסיס ה DNA
הצעת מחיר נכונה מדויקת וטובה תגדיל את ההכנסות בעסק שלך!!!

הרחבה

שאלוני לקוח וכתבי כמויות

בכל פרויקט שיפוץ ובניה יש מאות ואלפי סעיפים ודברים שצריך להתחשב בהם ואסור לנו כבעלי מקצוע לשכוח אותם: התנהלות שוטפת מול הלקוח, מול הספקים, תרגום של צרכי הלקוח לשרטוט, יכולות כלכליות של הלקוח, שינויים בשרטוטים, רכישות…ומה לא בעצם?!
3 מרכיבים בדרך לסדר שכל עסק לעיצוב ואדריכלות צריך:
תבנית שלבים,שאלוני לקוח וכתבי כמויות

הם הבסיס לניהול מצליח ללא טעויות. הם הבסיס שמבטיח שהתוצאה הסופית – הבית – תהיה שלמה ומדויקת

הרחבה

תוכניות עבודה

המארז שעליו צריך לחתום הלקוח בסיום עבודת התכנון נקרא: סט תוכניות עבודה למכרז. עליו להכיל את השרטוטים הבאים:
בינוי, הריסה, חשמל ותקשורת, אינסטלציה, תאורה, מיזוג, פריסות, מטבח, נגרות, פתחים ורשימת אלומיניום, פרטים מיוחדים, תכנית גבס, כתב כמויות לריצוף ,תכנית הלבשת חלל
לכל תכנית סעיפים והערות משלה.

ההערות והסעיפים נועדו לחדד את התוכנית, נועדו להדגיש דברים מסוימים שישמשו את הקבלנים המבצעים ויסייעו בביצוע עבודה נכונה ומדויקת.

הרחבה

לנהל את הזמן, את הכסף, לנהל את הפרויקט ואת עצמך

האם העסק שלך מרוויח?  כמה עולה שעת עבודה שלך? ניהול עצמי הוא דבר מאתגר ויש דברים רבים בעסק שלנו שאנחנו צריכים לנהל..
לנהל הוצאות והכנסות, את הזמן שלנו, את הפרויקט ואת עצמנו
ניהול נכון ומדויק של המרכיבים הללו מייצר עסק מרוויח.
כמה עולה שעת עבודה? האם התמחור של העסק הוא ריווחי? מה הקשר בין ניהול זמן לעסק ריווחי?
בסדנת תמחור נדע איך לנהל את ההוצאות וההכנסות שלנו.
נלמד איך מנהלים סדר יום ואיך  זה משפיע על השבוע, החודש והשנה והכסף. נלמד לעבוד ביעילות.

הרחבה

לקוחות ורגשות

כבעלי ובעלות עסק אנו נמדדים ברמת המקצועיות והמקצוענות שלנו. ישנם פרמטרים נוספים וחשובים בהם אנו נמדדים: יכולת הכלה, הבנה, פתרון משברים שנקרים בדרך.
המעצבים והאדריכלים פוגשים את הלקוחות בתקופה של מכבש לחצים של זמן שאוזל, כסף שנגמר, לחצים בתוך המשפחה כתוצאה מהתהליך של בנייה ושיפוץ בית.
איך נכון להתנהל רגשית ומקצועית מול לקוחות באופן שיביא את הפרויקט להצלחה?
מהו סדר העבודה הנכון ליעילות בפרויקט? מהו סדר העבודה שיעניק ביטחון ללקוח בתהליך וימנע אי וודאות?
איך נכון להתנהל בגביית תשלומים מהלקוח?
ואיך תהליך עבודה מסודר משפיע על התנהלות שקטה וללא לחצים מצד הלקוח?
איך תהליך עבודה נכון ומדויק יסייע לגשר במקרים של אי הבנה או משבר?
איך מנהלים התנגדויות שעולות מלקוחות?
מה המינון הנכון בין רגש למקצועיות בעבודה מול הלקוחות?
על שאלות אלה ועוד רבות נענה במהלך הסדנה.
בסדנה יוקנו כלים רבים להתמודדות והתנהלות מול לקוחות.

הרחבה

מה הסיפור שלך?

אם הייתי מבקשת ממך לספר לי ב 30 שניות על העסק שלך,
מה היית מספרת? האם מה שסיפרת לי יגרום לאנשים לרצות לעבוד איתך? איך היית מציגה את עצמך בפני הלקוח הפוטנציאלי?

על מנת  לתחזק עסק משגשג מה שצריך לדעת:
מי את, מה העסק שלך, על האמצעים העומדים לרשותך ולדעת איך את מספרת את הסיפור בעסק של העסק שלך באופן כזה שיביא לך עוד ועוד לקוחות

נדבר על איך לדייק את הסיפור שאנו מספרים על העסק שלנו בפגישת הצגה הראשונית ואיך לבנות פגישה ראשונה ולהביא אותה לסגירת עסקה. איך מתמודדים עם התנגדויות שעולות מצד הלקוח וגורמים לו לרצות לעבוד איתנו.
על איך אנחנו מגישים את העסק שלנו, באילו מילים אנו בוחרים להשתמש כדי להציג את עצמנו ואת העסק במדיה החברתית

הרחבה

עבודה יעילה באוטוקאד

בכל הקשור לתכנת ה "אוטוקאד" – העולם מחולק לשני חלקים:
מעצבים ואדריכלים שאוהבים את התוכנה.
מעצבים ואדריכלים שלא אוהבים את התוכנה.
היחסים שלנו עם התוכנה שמלווה אותנו בעיצוב ותכנון הבתים קשורה לאופן שבו אנו עובדים איתה.
הלקוח מקבל את השרטוט הסופי ולא בהכרח מבין שנדרשו שעות עבודה מרובות על מנת להגיש לו את בית חלומותיו.
במפגש תקבלו ארגז כלים לעבודה יעילה, מהירה, חכמה בתוכנה.
שיטת עבודה שאיתה ניתן לשרטט תכנית מלאה
של בית בפחות משעה.
כן, זו לא המצאה.
פשוט צריך את המורה הטובה.
אנו נגיש לכן את הכלים שיסייעו לכך לעבוד עם התוכנה בצורה הכי יעלה ומהירה.

הרחבה

חומרים, צבעים, מקצוענות

עולם עיצוב הפנים והאדריכלות מתחדש ללא הפסקה.
מחובתו של מעצב ואדריכל מקצועי לדעת ולהכיר את עולם החומר והצבע, את היתרונות, החסרונות של כל חומר וחומר על מנת שידע להתאים אותם ללקוח.
נפתח את הבוקר בהרצאה על צבעים ועל ההשפעה הפסיכולוגית, פיזיולוגית של הצבעים על הגוף ועל הנפש. את ההשפעה על הלקוחות שלנו.
נדע להתאים צבעים לדינמיקה המשפחתית של הלקוחות

ומשם נצלול לעולם החומר.
נלמד מהם חומרי ליבה בעיצוב הבית.
מהם חומרי חזית בעיצוב הבית.
נעמיק ביתרונות, חסרונות ועלויות של כל חומר וחומר.
ובסוף סדנת החומרים תדעו להתאים את החומר הנכון ללקוח.
סיבית,  MDF, פורמייקה, פולימר, קוריאן, עץ צבוע, סנדוויץ', ליבנה, פופלר, חומרי ליבה, חומרי חזית, מינרלי, אקרילי …הם רק חלק מהחומרים והמושגים שנלמד אותם ביום של חומרים וצבעים.

הרחבה

סדנת צבע

איזה צבע אתה רואה? צבע לא באמת קיים! צבע הוא תחושה שנוצרת במוח בעת צפייה בעצמים שמגיע מהם אור אל העין. 
מזמינה אותך לסדנה שתחשוף בפניך את סודות הצבע ואת השפעתו על המוח, הגוף והנפש.
הצבע הוא אחד הכלים החשובים והחזקים של כל מעצב פנים, אדריכל, הום סטייליסט גרפיקאי, פרסומאי ובעצם כל אחת ואחד.
בחירת הצבע עבור הלקוחות שלנו אינה רק בחירה עיצובית או טרנדית. בחירת צבע צריכה להיות מותאמת ללקוח, לאופיו, לסוג המרחב ולפעולות אותן הוא רוצה לבצע במרחב.
הצבע הוא אחד הכלים החשובים והחזקים של כל מעצב פנים, אדריכל, הום סטייליסט גרפיקאי, פרסומאי ובעצם כל אחת ואחד.
מחקרים הוכיחו כי לצבע יש השפעה על קבלת החלטות, על מצב רוח, על ריכוז, על האופן בו אנו פועלים ועל תחומים נוספים ורבים.
בחירת הצבע עבור הלקוחות שלנו אינה רק בחירה עיצובית או טרנדית. בחירת צבע
צריכה להיות מותאמת ללקוח, לאופיו, לסוג המרחב ולפעולות אותן הוא רוצה לבצע במרחב.
יש ביכולתנו להעניק ללקוחות שלנו חיים איכותיים יותר עם בחירת צבע נכונה עבורו.

קורס: תכנון ועיצוב מטבחים למעצבים, אדריכלים ונגרים

עיצוב מטבחים הוא עולם רחב וחדשני.
זהו תחום שמתפתח והביקוש לעבודה במגמת עליה.

הקורס מקנה את כל הידע הדרוש בצד התכנוני, טכני ופרקטי ובנוסף נצלול לעולמות העיצוב והחדשנות בעולם המטבחים.

הקורס מעניק ידע, התנסות, תרגולים, תוכנת תכנון והדמיה מותאמת למטבחים.
כבר בסיום הקורס יפתחו בפניך דלתות לעבודה בתחום.

סדנת מטבחים

עיצוב מטבחים הוא עולם רחב וחדשני.
זהו תחום שמתפתח והביקוש לעבודה במגמת עליה.

הקורס מקנה את כל הידע הדרוש בצד התכנוני, טכני ופרקטי ובנוסף נצלול לעולמות העיצוב והחדשנות בעולם המטבחים.

הקורס מעניק ידע, התנסות, תרגולים, תוכנת תכנון והדמיה מותאמת למטבחים.
כבר בסיום הקורס יפתחו בפניך דלתות לעבודה בתחום.

משתתפי הסדנאות מספרים

טלי יקרה! הזכות, חובה שתעבוד לשני הצדדים. לא יהיה מי שמקבל בלי זה שנותן. אז כמו שהתאהבתי בך כבר בשיחה הראשונה שלנו ...אני בהחלט מחשיבה אותך כחברה ולא רק קולגה. מעבר לזה שבסיחרור והפאניקה של ההתחלה, את דיי עוגן בשבילי. אני יודעת שמתי שאפנה אלייך- תעזרי. תלמדי. תתני טיפ או אפילו תשרטטי. וברצון! אז לא. זה לא ברור מאליו. ואני מברכת על ההיכרות לא פחות ממך.
יש בך המון נתינה, שבאה עם יסודיות, השקעה, מחויבות. מבחינתי זה מודל למקצועיות, ומהבחינה הזו הקורס הוא את, וזה עבר ב-100%. דבר יפה שנגלה לי בקורס הוא המקצוענות לצד היותך נאמנה לעצמך. לא מדובר פה בהעמדת פנים, אלא בשאיפה כנה לסטנדרט גבוה, ללא פשרות. הקורס היה מצוין, אני מאוד שמחה שהשתתפתי בו. הקורס הקיף את האזורים האפורים שמתגלים אחרי סיום הלימודים המקצועיים. לא תמיד נעים לשאול את השאלות בפייסבוק או קולגות, וזו הייתה פלטפורמה מצוינת להביא את עצמנו כפי שאנחנו, בשלב התחלתי, מבלי להתנצל או לחשוש להישמע מטופשות. כמובן שהגישה המזמינה שלך, לכל שאלה, הערה, רעיון – היא זו שדחפה ונתנה את הלגיטימציה להפוך כל אבן חשודה שנפגוש בתחילת הדרך.הגעתי עם צורך גדול בידע ובסדר, ומתחושה של "גישוש באפילה", אני מרגישה שנזרקו כמה "פצצות תאורה" ועכשיו אני פשוט אוספת את כל מה שאני רואה תחתיהן, כשברור לי לאן אני משייכת כל פיסת מידע. אם זה בהתנהלות כעצמאית – תמחור שעת עבודה, פרסום/שיווק, חשיבות שת"פים. אם בהתנהלות מקצועית – הגשת הצעת מחיר, ניהול שיחות עם לקוחות, מהלך העבודה בפרוייקט. אם בידע המקצועי – הכנת תכניות עבודה, דגשים בתכנון מטבח, חומרים, צבעים.קיבלתי הרבה מאוד מידע במהלך הקורס, כתוב ומסודר וגם כזה שעלה תוך כדי השיעורים. הידע שוקע ומוטמע לאט לאט. זו למידה אמיתית מבחינתי. המיילים המסכמים הם תוספת מצוינת.
טלי היקרה , אומרים "שלכל התחלה תמיד יש סוף" אבל בשבילי סיום הקורס ,הוא ההתחלה , ההתחלה המקצועית שלי כמעצבת פנים , באמונה שאני מספיק כישרונית ויכולה להעז והתחלה של חברות בננו וכל זאת באמצעות הקורס והידע הרב שרכשתי ממפגש למפגש הבנתי שזה העולם שאני רוצה לעסוק בו.
הקודם
הבא

מטרת הסדנאות

מטרת הסדנאות היא להקנות לך כלים פרקטיים ויישומיים לעבודה יעילה ומקצועית בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים.
שמונה מפגשים של הקניית שיטות עבודה יעילות, ניהול עסק, שיווק, התמודדות רגשית ומקצועית מול הקהל המקצועי
והפרטי, הכרה לעומק של חומרים ועוד הרבה יותר.
הם אשר יסללו לך את הדרך הנכונה לבעלת עסק מקצועי לעיצוב פנים.

צרו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף על הסדנאות המקצועיות

שתפו את הסדנאות עם חברים וקולגות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp