קורס מלימודים למעשים

לקבלת מידע נוסף על הסדנאות המקצועיות הקליקו על התמונות

בניית הצעת מחיר שיווקית

לכל עסק יש 8 יסודות:
חוזקות | חולשות | כישורים | התמחות | יכולות שיווק | יכולות מכירה | מקצוענות |
 
תמחור מדויק
הצעת המחיר היא הנדבך החשוב בעסק שלך שגורם ללקוחות לרצות ולעבוד דווקא איתך!
 
💪היא החוזקות שלך!
💪היא הסכם העבודה!
💪היא חוזה העבודה!
💪היא ההגנה שלך!
💪ויותר מזה: היא המיתוג!
💪היא האחריות כלפי העסק, כלפי הלקוחות!
 
הצעת מחיר נכונה מדויקת וטובה תגדיל את ההכנסות בעסק שלך!!!
הרחבה

תמחור פרויקטים

בעסק קיימים נדבכים רבים וחשובים ואחד מהם, בין החשובים הוא נושא התמחור.
 
כמה שווה העבודה שלך?
כמה שווה שעת עבודה שלך?.
כמה לחייב עבור פרויקט שנמשך חצי שנה?
כמה לחייב עבור שעות ייעוץ?
האם שעת שרטוט עלותה כשעת הכנת הדמיה? ואיך ניתן לדעת בוודאות שהמחיר בו אנו נוקבים הוא אכן ריווחי?
 
תמחור ללא ספק הוא נושא מאתגר וחשוב ללמוד אותו. בסופו של יום כל בעל.ת עסק צריכים ואף חייבים לדעת כמה הוצאות יש בעסק על מנת לדעת כמה הכנסות צריך ובסופו של יום חודש ושנה, לדעת כמה רווח נותר והאם בכלל יש רווח.
 
מטרת הסדנה היא ללמד ולהעניק כלים פרקטיים והבנה של עולם התמחור, מושגים והתייחסות לניהול הכסף שלנו.
הרחבה

שאלוני לקוח ותהליכי עבודה

הצלחת פרויקט תכנון, עיצוב והום סטיילינג נמדדת ב:
✔אם הלקוח אוהב את התוצאה
✔אם הלקוח הפיק תועלת גם מהדרך עד לתוצאה
✔אם התוצאה היא פרקטים כמו שהיא יפה
 
כדי להבטיח ששלושת הדברים הללו יתקיימו אנו צריכים כלי עבודה מתאימים. עבור דבר זה פיתחתי תהליכי עבודה בשיטת השאלונים.
 
שאלוני לקוח הם הבסיס לתהליכי עבודה נכונים, מדויקים, מקצועיים
שמעניקים ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך-ביטחון בך ובעבודה שלך.

יש מספר שאלונים במהלך התהליך שמבטיחים את הצלחת הפרוייקט.
הרחבה

להקפיץ ת'תקציב

תהליכי עיצוב, תכנון והום סטיילינג הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה.
ובמשולש החשוב של זמן, רצונות ותקציב, התקציב מקבל משקל חשוב מאוד.
 
התקציב באיזשהו אופן משפיע על העיצוב. לפעמים אנו נאלצים לשנות תוכניות עיצוב ולחשב מסלול מחדש כי התקציב לא מספיק או שאזל.
 
מטרת הסדנה היא להעניק כלי עבודה אשר יעזרו לנו לעזור ללקוח להבין את הפן התקציבי עוד בשלבים המוקדמים של הפרויקט ובכך לעצב תחת תקציב.
 
נלמד מהו תהליך העבודה הנכון ואיך בונים את סדר העבודה כך שנהיה יעילים, ריווחים ועם לקוחות מרוצים שימליצו עלינו.
הרחבה

בניית שירותי עיצוב

במסגרת עבודת תכנון, עיצוב והום סטיילינג ישנם תהליכים שונים שאנו יכולים להציע ללקוחות שלנו.
 
מתהליך מלא ועד לחבילות של שעות ייעוץ, ימי סיור, בנק שעות ועוד. מטרת הסדנה היא ללמד את החבילות השונות שאנו יכולים להציע ללקוח ולהתאים עבורו את החבילה הטובה עבורו.
 
וכיאה לימי קורונה – נדבר על חבילות לימים בהם הלקוחות רוצים לשפץ אך התקציב מוגבל מאוד.
הרחבה

מסרים ומדיה

שיווק היא מילה כל כך רחבה עם הרבה זרועות ולא מעט פלטפורמות שצריכות לקבל מענה.
 
לפני כתיבת הפוסטים, לפני העלאת תמונות לאינסטגרם ועוד הרבה לפני הוצאת כרטיס ביקור או אתר, עוד הרבה לפני הסיפור הזה ישנם חמישה מרכיבים שכל בעל.ת עסק צריכים לדעת.
 
חמישה מרכיבים שישנו את כל ההשקפה שלך על עולם השיווק ועל האופן שאנחנו צריכים להתנהל איתו ולטפל בו.

מטרת הסדנה היא ללמד את חמשת המרכיבים אשר יעניקו כלים פרקטיים לשיווק אחר, לשיווק מתוך בסיס חזק.
הרחבה

שינויי דיירים

בתהליכי עיצוב זה אנחנו והלקוח אך כשלקוח פונה אלינו לעיצוב דירת קבלן אנו צריכים להבין כי למעגל נכנס תפקדי נוסף ואדם נוסף: מתאם.מת שינויים. ולפרק זמן לא מבוטל אנחנו, הלקוחות ומתאם.מת השינויים בקשר מתמיד.
 
מטרת הסדנה היא להבין את סדר העבודה ואת אופן ההתנהלות בפרויקטים מסוג זה, החל בתקשורת והתנהלות מול המתאם.מת השינויים.

סדר העבודה, התכתובות, השרטוטים, השעות השקופות, אלה שלא נלקחות בחשבון בשעת תמחור פרויקט מסוג זה.
הרחבה

תהליכי עבודה בהום סטיילינג

בתהליכי הום סטיילינג הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה.

לעבודה נכונה שמובילה לתוצאה מדוייקת ושלמה, יש:
סדר, יש התחלה, אמצע וסוף.
🔧כלי עבודה לאבחון מדוייק של חלל
🔧כלי עבודה לאבחון מדויק של לקוח
🔧כלי עבודה להכנת לוחות השראה
 
בעזרת הכלים הללו אנו מבטיחים סדר עבודה עבורנו ועבור הלקוחות שלנו.
 
מטרת הסדנה היא להבין את תהליך העבודה. איך בונים את סדר העבודה כך
שנהיה יעילים, ריווחים ועם לקוחות מרוצים שימליצו עלינו.
הרחבה

ניהול זמן וכסף

בעסק קיימים נדבכים רבים וחשובים ואחד מהם, בין החשובים הוא ניהול הזמן שלנו.
 
ניהול זמן נכון בהכרח מביא אתו רווח נאה יותר לעסק. ניהול זמן כושל מביא עסקים לסגירה.
 
לא די בלדעת לתמחר. אנו יכולים לתמחר פרויקטים בצורה רווחית אך בפועל מהסך הכולל של הפרויקט יישאר מעט רווח אם בכלל.
 
ניהול זמן נכון ומדויק לעסך שלך ישפר משמעותית את מצב הרווחים.
 
מהן ה”שעות השקופות” בניהול זמן שבגינן אנו יכולים להיות במצב של רווח או הפסד? איך מתמודדים עם השעות השקופות ואיך מנהלים את עצמנו ואת הלקוחות במסגרת שעות העבודה שלנו? השעות השקופות הן שעות הנסיעה, מענה על מיילים, שיחות טלפון ועוד הרבה פעולות לא מתומחרות בעסק והן אלו אשר מביאות אותנו לניהול זמן שגוי ולרווחים נמוכים.
 
מטרת הסדנה היא ללמד את יסודות ניהול הזמן.
הרחבה

לקוחות ורגשות

המעצבים והאדריכלים פוגשים את הלקוחות בתקופה של מכבש לחצים, של זמן שאוזל, כסף שנגמר, לחצים בתוך המשפחה כתוצאה מהתהליך של בנייה ושיפוץ בית.

האופן שבו אנו מתנהלים מול הלקוחות בפן האישי, בפן המקצועי, בגביית התשלומים ובכלל במהלך התהליך הוא אשר יקבע את תחושת הלקוח במהלך התהליך.

הרחבה

המלצות מלקוחות

מטרת הסדנאות היא להקנות לך כלים פרקטיים ויישומיים לעבודה יעילה ומקצועית בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים.


מפגשים של הקניית שיטות עבודה יעילות, ניהול עסק, שיווק, התמודדות רגשית ומקצועית מול הקהל המקצועי
והפרטי, הכרה לעומק של חומרים ועוד הרבה יותר.


הם אשר יסללו לך את הדרך הנכונה לבעלת עסק מקצועי לעיצוב פנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן