סמינר תמחור והמחרה

האם המצבים הבאים מוכרים לך?
עבדת קשה כל החודש ומנהל החשבונות מעקם את הפרצוף?
יתרת החשבון בבנק בסוף החודש קטנה מזו שהייתה בתחילתו?

את מרגישה שאת לא מבינה במושגים שכולם מדברים?
קיבלת עבודה ואין לך מושג כמה לבקש עבורה?

מזמינה אתכם להצטרף אליי ולאבי אלבאום, בוגר לימודי כלכלה וניהול עם ניסיון של מעל 30 שנה לסמינר מלאי תוכן שיעשה סדר בדברים.

לקבלת מידע נוסף על הסדנאות המקצועיות הקליקו על התמונות

שיעור 1: מבוא לתמחיר

מה זה בעצם תמחיר?


אילו סוגי תמחיר קיימים ולמה בעצם צריכים את זה?
כדי להבין את הנושא לעומקו נלמד שעה קלה של כלכלה: מושגי יסוד בכלכלה: שוק חופשי, מונופול, קרטל, פיקוח מחירים ועוד.
על מנת לדעת לתמחר, אנו צריכים ללמוד מה לתמחר.

בחלק השני של השיעור נלמד את תהליכי העבודה והשלבים השונים. נכין צק ליסט של פעולות שמחולקות לקטגוריות ונבין את האופן בו מתמחרים את הפעולות השונות

הרחבה

שיעור 2: תמחור

קיימות מספר שיטות תמחור. 

בשיעור נסקור את השיטות השונות לתמחור ונסווג אותן לעבודות השונות שנלמדו בשיעור מספר 1.

נלמד את סוגי ההוצאות שקיימות בעסק ואיך לסווג את ההוצאות השונות ומדוע זה חשוב לעשות כך.

בחלק השני של השיעור נלמד ונקבע מהו מחיר שעה, נלמד איך לקבוע מחיר ריווחי וללא הפסדים.

נדבר על כמה עולה לנו להגיע ללקוח ואיך מגלמים זאת במחיר.
את השיעור נסיים בשיח על השעות השקופות, הלא מתומחרות – גזלני הזמן והכסף ואיך מתמודדים איתן.

הרחבה

שיעור 3: תמחור הלכה למעשה

איך לתמחר פרויקט?


מהו פרויקט? למעשה בכל עסק יש מוצרים שונים (כפי שהזכרנו בשיעור הראשון):
ישנם מוצרים, ישנם שירותים ארוכי טווח ויש שירותים קצרי מועד.
ישנם מוצרים דיגיטליים, פיזיים, משולבים.

בשיעור נלמד מהו כל מוצר ואיך מתמחרים מוצרים שונים.
עוד נלמד: כמה עולה ק”מ במכונית, כמה עולה עבודה מהמשרד, כמה עולה עבודה מהבית? כמה עולות השעות השקופות שלנו ואיך מגלמים את הכל למחיר מוצר ופרויקט

הרחבה

שיעור 4: בניית הצעת מחיר

איך להביא לקוחות? 

איך להתנהל בפגישת מכירה ואיך דואגים שהלקוח יסגור איתנו ולא עם מישהו אחר.

ומה עוד?

המעצבים והאדריכלים פוגשים את הלקוחות בתקופה של מכבש לחצים, של זמן שאוזל, כסף שנגמר, לחצים בתוך המשפחה כתוצאה מהתהליך של בנייה ושיפוץ 

  בית. האופן שבו אנו מתנהלים מול הלקוחות בפן האישי, בפן המקצועי, בגביית התשלומים ובכלל במהלך התהליך הוא אשר יקבע את תחושת הלקוח במהלך התהליך

הרחבה

המלצות מלקוחות

מטרת הסדנאות היא להקנות לך כלים פרקטיים ויישומיים לעבודה יעילה ומקצועית בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים.


מפגשים של הקניית שיטות עבודה יעילות, ניהול עסק, שיווק, התמודדות רגשית ומקצועית מול הקהל המקצועי
והפרטי, הכרה לעומק של חומרים ועוד הרבה יותר.


הם אשר יסללו לך את הדרך הנכונה לבעלת עסק מקצועי לעיצוב פנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן